понеделник, 17 юни 2013 г.

Пълнено авокадо


Да започнем с това, какво е предястието? Ястие, с което започва храненето. Ястие, с което ще се събуди апетита ни. Пълненото авокадо е студено предястие. Съчетанието между риба тон и месестата част от авокадото е чудесна. Свежо и здравословно. Както знаете авокадото е богато на антиоксиданти и минерални вещества. Добър източник е на желязо, цинк, калий, магнезий, витамини В1, В2, В6, А, РР, Е. И не на последно място трябва да знаем, че в 100 грама авокадо се съдържат само 218 калории. Съдържанието на масло в авокадото се нарежда на второ място след маслините. Доколкото знам съдържа толкова протеини, че може да замести месото и сиренето в ежедневното хранене. Затова често хапвайте от този чудотворен плод. 

Необходими продукти:  три броя авокадо, една консерва риба тон в собствен сос

Начин на приготвяне: разделете всяко авокадо на две половинки. Внимателно издълбайте с лъжичка вътрешността, докато остане само кожа.



Вътрешността намачкайте добре с вилица. Добавете консервата риба тон и разбъркайте. С тази смес напълнете всяко авокадо. Получава се много свежо и леко предястие. Сервирайте с добре охладено бяло вино.