петък, 20 юни 2014 г.

Какаов пудинг от авокадо и банан


Нещо много вкусно, лесно и бързо за приготвяне и много, много здравословно. Рецептата е изключително подходяща за вегетарианци или постещи. Или за хора, които са на диета. Лек пудинг без грам холестерол. А за предимствата на авокадото всички знаем! Ето и рецептата, и дано ви се хареса!



Необходими продукти за три купички пудинг: едно авокадо, един банан, половин кафяна чашка прясно мляко, две лъжици мед, една супена лъжица натурално какао, ванилия.


Начин на приготвяне: намачкайте авокадото и банана. Пасирайте ги заедно с прясното мляко, добавете меда, какаото, ванилията и ... готово. Изсипете в подходящи купички, а отгоре може да украсите с плодове и стрък мента.Това е всичко!


понеделник, 16 юни 2014 г.

Зеленчукови мини пици

или

Патладжан със сирене, домат и кашкавал

Една бърза и лесна вкуснотийка, която незнам дали да я причисля към предястията или към основни безместни ястия. Но определено е в графата здравословно хранене. Особено ако използвате само домашно приготвени продукти ;). Истинска, натурална храна, с която ще заредим организма! Дано ви се хареса рецептата.


Необходими продукти: три патладжана, два домата, 200 гр.козе сирене, 200 гр. кашкавал, чисто масло, сол, черен пипер.



Начин на приготвяне: нарежете патладжаните на шайби, осолете ги и ги оставете да се отцедят за около половин час. Наредете ги в застлана с хартия за печене тава. Поръсете с черен пипер. Върху всяко кръгче патладжан сложете по едно тънко парче от козе сиренето. Върху сиренето - резен домат и парче от чистото масло. Запечете в предварително загрята фурна. Малко преди да извадите патладжанените пици от фурната ги наръсете с настърган кашкавал. Оставете отново във фурната, докато се разтопи кашкавала. Да ви е сладко!