сряда, 23 април 2014 г.

Кюфтета от булгур


За любителите на постни ястия предлагам една вкусна комбинация от булгур, чесън, джинджифил, лимонова кора. Бързо за приготвяне, лесно и вкусно. Пълноценна зърнена храна с ниско съдържание на мазнини. Редовната употреба на булгур може да понижи високото кръвно налягане и да подсили имунитета ви. Фибрите, които се съдържат в булгура ще помогнат за по-добрата обмяна на веществата. Опитайте тази изпробвана рецепта!

Необходими продукти: две чаени чаши булгур, три стръка пресен лук, настъргана кора от лимон, чаена лъжичка настърган джинджифил, две скилидки чесън, сол, черен пипер, кимион, чисто масло, брашно.



Начин на приготвяне: сварете булгура. Като поизстине добавете ситно нарязания лук, счукания чесън, настърганата кора от лимон, настъргания джинджифил, овкусете със сол и черен пипер, добавете кимион и разбъркайте добре така получената смес. Добавете около една и половина чаена чаша брашно и оформете кюфтенца. Препоръчвам да пробвате с ринг, за да се получи добра формата. Нещо, което следващия път и аз ще направя, че сега се получиха като плескавици. Наредете кюфтенцата в покрита с хартия тава за печене. Върху всяко кюфте сложете по парченце чисто масло. Изпечете ги в предварително загрята фурна на 180 градуса за около 35 минути.